hétfő, október 28, 2013

Lakásavató témájú buli gyerekeknek

Nem teljesen saját érdem, Via, az Urban:Eve blogon segített kigondolni, mikkel lehet egy bulit lakásavatóssá tenni és csak pár saját ötlet került hozzá.





De lássuk is, mik voltak:


Meghívó: ház alakú, egyszerűen kivágott, együtt színezett, megírt (ovis színezte, iskolás írta)






Étel-ital: muffinra ház mintát kihagyva szórtam porcukrot,


...és muffinállványra kerültek (végre bevethettem :) )


szalvétatartó egy üres rizses doboz amit kivágtam ház alakúra és ráragasztottam papírfecniket mintha tégla, illetve a tetején cserép lenn.
 Az ital almalé volt mert az eddigi bulikon csak ez fogyott. Most is palackba töltöttem és így könnyebb volt díszíteni a "csomagolást"

Volt még egy büfékocsink is, bár ez nem ház mintájú



És az ételek között volt önkiszolgáló hot-dog pult is, aminek rettentő nagy sikere volt (legközelebb 3xos mennyiséggel kell készülnöm)



Dekoráció: építettem legohákat, amiknek akkora sikerük lett, hogy sok előre megtervezett játékot miattuk nem tudtam bevetni, mert lekötötték a meghívottakat :)



 De volt még saját ház készítése -neten találtam sablont, melyet kinyomtattam. Ezt színezte ki mindenki magának és közösen hajtogattuk-ragasztottuk. Nagy sikere volt. A tetejét nem ragasztottuk le teljesen, így maradt egy kis rés amin át nasival feltölthető a ház -így egyben ez volt a köszönetajándék is :) Kis gumicukos vagy pattogatott kukorica ami befér és amit elbír ha sima papírra nyomtatjuk


ilyen lesz készen színezés nélkül
Christmas Advent Calendar | Welcome to Christmas Street - Mr Printables
Ugyan adventi naptár, de házacska formában, így ezt is felhasználhatjuk 
forrás
Játékok:
  • Kitalálósdi verseny -például: találd ki, hány lépéssel lehet elérni a konyhától a tv-ig, hány tyúklépésre van a nappalitól a gyerekszoba, stb.
  • Dobj házat! -szokásos játékunk melyet mindig a témára lehet könnyen szabni. Itt most ez volt a "szabály": Dobások és amit berajzolhat aki dobja:
    1. ház kocka része (falak)
    2. ház háromszög része (teteje)
    3. ajtó
    4. ablak
    5. cserepek
    6. kémény
  • Pót-ötlet: ház origamis hajtogatása (ezért nem lelkesedtek, pedig sokféle ötletet találtam
Köszönet ezúton is Viának -anno mikor megígértük a gyerekeknek, hogy lesz lakásavató bulijuk nagy gondban voltam, ugyan milyen tematikus bulit lehet tartani, de aztán hála az ötletinek beindult a fantáziám és sok mindent fel is tudtam használni, bár sajnos mindenre nem jutott időm végül, de a zsúr így is sikeres volt. 

ETA: egy köszönőajándék-ötlet egy másik blogból:
forrás
Később jutott eszembe mikor Meskán láttam, hogy ilyesmit is lehetett volna készíteni, de akár ha vki lakásavató (nem gyerek) buliba megy, akkor ajándéknak is remek lehet:
Akciós!--Házi Áldás  - égetett,fa tábla , Esküvő, Otthon, lakberendezés, Férfiaknak, Nászajándék, Mérete: 12cm X 18 cm átmérőjű 

Akasztó van a hátoldalán.

Saját ötlet az egyedi keretmego..., Meska
forrás
Avagy a "hagyomáynos" házi áldás modern külsőben_
Házi áldás, Dekoráció, Képzőművészet , Kép, Grafika, A4-es print fehér passpartout-val 250 g/m2-es matt műnyomópapíron.

Vidéki házakban, nagyikná..., Meska
forrás


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...