vasárnap, október 27, 2013

Koktél :)

Jövő hétfőtől kezdődik az őszi szünet. Csodás, ha újra több időt tölthetünk a gyerekekkel, de ugyanakkor azért valljuk be, nehezebb is pár szempontból. Kevesebb időnk lesz például egyedül ügyintézni vagy bármikor is egyedül lenni (nem mintha iskola/ovi/bölcsiidőben olyan sok lenne, de azért könnyebb lehet megoldani, mint szünetben), ezért is ajánlom egy kis magunkra fordított időnek az alábbi koktélt.

Martini Glass Clip Art
forrás

Véletlenül kitaláltam egy új koktélt, amit a  tesztelők is szerettek. Nem nagyon szoktam kevert italokat -se koktélt se moktélt fogyasztani, így elképzelhető, már van hasonló  (vagy ugyanilyen?) koktél, de mindenesetre íme a recept és egy kis történeti infó.

Férjem Schweppes Szőlős fusiont vett (bocsánat a pontos terméknévért, de azt hiszem ennek elég konkrét íze van és nem olyan "általános", mitn a kóla), ami jól hangzott, de valami rémes műanyag íze volt -persze ilyen névvel mire számítottam?  Volt még itthon kóla és gondoltam, összekeverem a kettőt -rosszabb nem lehet... Nem lett rossz, de valami még hiányzott... szembetűnt a hűtőben a whiskey, ami régóta álldogált az ajtóban, nem fogyott mert ritkán iszunk (max ha fáj a torkom), gondoltam, milyen lehet egy kis alkohollal a koktél? Mióta anyuka vagyok, csak ünnepnapokon iszom alkoholt, vagy ha fáj a torkom és épp nincs itthon gyógyszer (de mivel sokat fáj a torkom, már majdnem mindig van itthon rá valami) Szóval végiggondoltam, de ihatok nyugodtan, mert nem tervezünk babát, nem is várunk, így szabad az út, hogy teszteljem alkohollal koktélomat. Ráöntöttem még egy hanygyányit és nagyon jó lett a koktél! Háromból két gyermekemnek ízlett az alkohol nélküli változat is (velük alkoholosat természetesen nem teszteltem), felnőtt tesztelők körében pedig az alkoholos verzió ért el sikereket.

Az arányok:
150 ml Schweppes Szőlő fusion
50 ml kóla
10 ml whiskey

Egészségetekre!


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...