vasárnap, szeptember 15, 2013

Körömlakk lemosása

Ti hogy szoktátok?

forrás
Szeretem a szép, színes körmöket, de utálom lesikálni a lakkot... Nagyon szárítja a kezem, körmöm és sokszor olyan nehezen adja meg magát a lakk, annyira erősen ragaszkodik körmömhoz (bezzeg a közömvégeknél nem, ott mindig lepattogzik), hogy nagy macera lemosni.
Próbálkoztam már különféle lemosókkal, még olyat is beszereztem egyszer amit manikűrösök használnak, de nem jött be egyik sem teljesen.
Egyik nap mikor mosogatás után mérges lettem, mert megint lepattogzott a lakk széle és le akartam mosni, de se időm se türelmem nem volt sikálni fogtam egy tiszta (még nem használt) mosogatószivacsot (aminek olyan dörzsis része is van), levágtam egy csíkot és arra lötyköltem kevés lakklemosót és ezzel sikáltam le a lakkot. Meglepően hamar és könnyen ment! Azóta mindig ezt használom, van már direkt erre rendszeresített szivacs-csíkom.
Neten láttam még két ötletet -ezt még nem próbáltam, de jópofa mindkettő.

Nail Files: How To Remove Gel Polish, At Home!
forrás

És Pinterestes ötlet a Pillecukor blogon:
forrás


Print

2 megjegyzés:

  1. A mosogatószivacsosat ki fogom próbálni! Viszont az utóbbi kettővel az a bajom, hogy nem csak a köröm, hanem az egész ujjvég szívja a káros lemosót. De azért biztos ez is sokat segít a lakk feloldásában. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, az én kezem is nagyon érzékeny a lakklemosóra, régen volt pont olyan boltim, mint az utolsó tipp sk készítettje, annyira nem volt vészes, de azért a mosogatószivacsos verzió jobban bevált és gyorsabb is nekem

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...