csütörtök, szeptember 12, 2013

FlyLadyzést segítő listák letöltéséről

Engem is elkapott a hév, repülni akarok a háztartási takarításokban!

FlyLady cartoon
forrás
Már régebben is ismertem ezt a módszert: többször feliratkoztam a bevezető "kurzusra", de mindig annyiban is maradt -már a mosogató kifényesítésénél (azaz a legelső lépésnél) elakadtam, elfelejtettem, stb.
Új (használt, de nekünk új) lakásba költöztünk és nagyobb is ez mint a régi -új takarítási rutin kell! Régen csukott szemmel is ment a takarítás: tudtam, mik a kritikus pontok, mennyi idő, míg kitakarítom, mivel érdemes nekiállnom, stb. Most minden új -másmilyenek a burkolatok, a szobák nagysága, alakja, a berendezés... és itt az iskola- és óvodaszezon! Pár hét és a legkisebb is közösségbe kerül, bölcsis lesz, én meg rohangálok ügyintézni, dolgozni, stb. Nincs tehát időm bejáratni, kitapasztalni takarítási rutint, azonnal kell a megoldás, rutin, rend, tisztaság. Ezért döntöttem (ismét) a FlyLady mellett -de most nagyban csinálom! Szeretem a listákat, így telepítettem a mobilomra egy lista-alkalmazást, amivel követhetem, milyen feladatokat végeztem már el az egyes zónákban (szobákban) és mi van még vissza.
Össze is szedtem, milyen alkalmazások könnyíthetik meg a kezdő (vagy haladó) flyladyzők dolgát -és azt is, hol olvashattok erről a takarítási módszerről.






Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...