csütörtök, augusztus 29, 2013

Sk kockacukor

Rászoktam újra a kávézásra és a gyerekek nagy kedvence is a kockacukor (bár nem tudom, ennyire tömény cukrot hogy bírnak megenni, de szeretik) -a kávéba is egyszerűbb egy kockát beleejteni, viszont mindig elfelejtettem venni a boltban. Eszembe jutott, hogy at Urban:Eve blogon régebben láttam receptet házi verzióhoz, így kipróbáltam. Nagy sikere lett! Remek módja az álmos reggelek feldobásának is -ami iskolaidőben pláne jól jön! 

Összekevertem kristálycukrot pár csepp vízzel és ételfestékkel, majd szilikon jégkockaformába raktam

Azonnal rátettem egy vágódeszkát és megfordítottam, nehogy beszáradjanak

kész is a kockahalcukor, csak meg kell várni, hogy a deszkán száradjanak ki


Íme a kész halak a szivárvány színeiben

Igazi kincsek a gyerkeknek, akik olykor-olykor kapnak belőle
-ilyenkor nagy élvezettel válogatnak a színes halacskák között

De az álmos reggeli kávét is feldobja egy színes halforma kockacukor





Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...