szombat, augusztus 31, 2013

Kipróbáltam, bevált! - Ezüst ékszer tisztítása

forrás
Sok helyen a neten lehet olvasni a házi ezüstékszer tisztító tippet. Kicsit aggódva, mert ehhez ügyetlennek tartottam magam, de belevágtam a tisztításba és sikerült! 
Ahogy csináltam: A gyűrűt (köves, a kő is épségben átvészelte a tisztítást!) becsomagoltam alufóliába. Rátekertem; az első körbetekeréskor erősebben, hogy rásimuljon a gyűrű elejére, utána lazán, hogy a folyadék majd belefolyhasson a fóliába és elérje a gyűrűt. 
Tekerés után beletettem egy lábasba vizet, kevés sót és szódabikarbónát és a fóliás gyűrűt. Melegíteni kezdtem, forrásig, majd hagytam kihűlni a gyűrűt és a vizet. Mikor már meg tudtam fogni, kivettem, leöblítettem és készen is volt.

forrás

Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...