hétfő, augusztus 26, 2013

Csak1tipp: Nyomtatható blogajánló!

Elnézést, hogy eltűntem: elköltöztünk! :) Ez jó, de sok időnket és energiánkat felemeésztette. Hamarosan jön pár bejegyzés a költözésünk kapcsán -pár tapasztalat és tipp, hátha másoknak jól jön. 

De addig is, közeleg már nagyon nagyon a suli és már régóta ajánlani akartam egy blogot, amin remek, sőt, szuper nyomtatható táblázatok vannak! 

Már írtam régebben a háztartási naplóról, és mutattam -többnyire angol nyelvű- linkeket is kinyomtatható naplótöltő oldalakról. Most rátaláltam -ill rámtalált- egy blog, aminek tulajdonosa, írója remek magyar nyelvű (!) nyomtatható oldalakat készít, amik szuperek a háztartási naplókba is! Megyek is kinyomtatok és kitöltök párat- remek, hogy magyar lesz és nagyon jól kezelhetők és átláthatók mind szerintem! Ajánlom tehát:

forrás
Külön figyelmetekbe ajánlom az alábbi, iskolával kapcsolatos nyomtathatókat a blogról:


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...