kedd, július 02, 2013

Csak1tipp: Bevásárló érme

Biztosan más is járt már úgy, hogy megy bevásárolni, vinné a bevásárlókocsit, de hiába kutatja át zsebeit és pénztárcájának minden zegét és zugát, sehol sincs egy darab százas érme sem.


Sajnos ma is még sok helyen százas szükséges a bevásárlókocsihoz és ha ilyennel nem rendelkezünk, akkor ugyan a pénztárosnl vagy a vevőszolgálaton váltanak nekünk, de ez főleg ha kisgyerekkel vagyunk elég macerás megoldás.

Aki résen volt régebben, annak biztosan van a kulcstartóján bevásárló érme: egy kis műanyag vagy fém százas formátumú eszköz, amit a kulcscsomóhoz lehet kapcsolni és így mindig kéznél van, ha szükséges. Csakhogy ilyen érmét manapság már igen nehéz beszerezni.

Régebben a hipermarketek ügyfélszolgálatánál halomban állt és megvehettük, de kivonták a forgalomból sajnos. Egyes helyeken még ráakadhatunk, de mikor kerestem, csak interneten találtam -ott is csak egy helyen és sokkal drágábban mint amennyiért emlékeim szerint anno megvásárolható volt.

Egyszer azonban amikor a bevásárló kocsiért mentem érdekes dologra lettem figyelmes: egy idős házaspár is a kocsiért ment és nem érmét, nem is százast vettek elő, hanem az idős bácsi egy kulcsot tartott kezében, majd ezt tette a százas helyére! Remek megoldás ez: itthon én is megnéztem, sok kulcsunk között nem akad-e akkora fejű, amekkora egy százas érme (most kivételesen volt nálam százas, így könnyen össze tudtam mérni).És akadt. Legközelebb már így mentem bevásárolni: és jelentem, a dolog működik! 


A megoldás pedig arra, hogy a kulcsot kulcsként és bevásárló érmeként is tudjuk használni igen egyszerű: karabínerrel csatlakoztassuk a kulcscsomónkhoz, így könnyű és gyors levétele, de kulcs részét is egyszerűen használhatjuk.


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...