szerda, június 12, 2013

HELLÓ NYÁR! doboz


Egyik előző posztomban írtam random ötleteket az ovi/iskola lezárására. Egyik ilyen ötlet volt a Hello nyár doboz, amit eredetileg egy külföldi blogon láttam. Eléggé sűrű lett az év vége, ezért idén mi csak ezt valósítottuk meg -még elég idő van arra, hogy bárki összedobjon pár holmit egy dobozba szünidő-kezdő meglepetésként a gyerek(ek)nek.

Kíváncsi vagy, mi került a dobozba?

Előljáróban leírnám, hogy gyermekeim bölcsis, ovis és iskolás korúak, legnagyobb lányom most fejezte be az első osztályt :)
Számukra kerestem feldobó belevalókat a Hello nyár! dobozba



  1. buborékfújók
  2. nyári foglalkoztató füzet ovis és iskolás korúaknak
  3. gyerekregény
  4. nyári kívánságlistánk -amiket szeretnénk megcsinálni vagy ahova elmennénk idén nyáron
  5. nyári olvasási kihívás kinyomtatott pipálós listája a játékszabállyal
  6. pár falatnyi nasi
  7. napszemüvegeik -ezek már régóta megvannak, de jó bennük pompázni
  8. napló, egy szép füzet, amit díszítgettem és előre megírtam bele pár gondolatébresztő kérdést, hogy nagylányom tudja gyakorolni nyáron is az írást
  9. pontozó táblázatok -a nyár eleje tavaly nagyon káoszos volt, valamiért azt hitték, ha nincs ovi, akkor anarchia van. Nehezen vergődtünk túl a kezdeti összrázódáson, ezért idén rögtön motiválással kezdünk.
  10. gyümölcsnyárs -olyan nasi, ami egészséges és nyári, mint a sokféle gyümölcs :) (ezt nem sokkal az átadás előtt készítem el és rakom a dobozba)

Nálatok mi került/kerülne a dobozba? Melyiknek örült/örülne a legjobban a gyerek?


Print

1 megjegyzés:

  1. De jó ötlet! :) Én pici fiamnak olyan dobozt szeretnék készíteni, amibe kicsi korának emléktárgyait gyűjthetem: köldökcsipesz, névtábla a kórházi kocsijából, első karszalagja, zoknija, kesztyűje, body, amiben hazahoztuk, fotók, stb. A doboz megvan, már csak vmi dekorációt kell kitalálnom. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...