hétfő, március 11, 2013

Csak1tipp: Könnyen megtalálni vmit egy női táskában...


Szóval van az a rakat cucc, amit magunkkal kell vinnünk pláne ha gyerekkel megyünk el otthonról. Aztán hazafele már fáradtak vagyunk -a gyerek is és jó eséllyel visszük karban (ha még kicsi), de közben varázsoljuk elő feneketlen táskánkból a kulcsot egykézzel és lehetőleg gyorsan... Nem egyszerű. Erre van egy tippem -főleg olyan táskákhoz, amikben nincsen kulcstartó rész (ami amúgy az egyik legnagyszerűbb találmány véleményem szerint)



Biztos ismeritek tinikorotokból azokat a pénztárcákat, amikhez lánc is tartozik: ezt az övtartóra csíptetve, a tárcát a farzsebbe téve nagyon vagány ahogy a lánc lóg. Ilyen tárcát könnyű beszerezni (én kínai boltban láttam) és nem volt drága, a láncot levettem és kulcsomhoz toldottam egyik felét, másikat pedig -amin a kis karabiner van- a táska belső zsebének cipzárjára tettem. Így könnyű elővenni a kulcsot bármennyire sok mindent tettem is táskába. 





Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...