kedd, március 26, 2013

Csak1Tipp: Kétszínű folyékony szappan



Jó ajándék ötlet is lehet egy színes, réteges folyékony szappan.
Mi kell hozzá?
Ez a nagyon sk verzió: maga a szappan folyékony szappanná átvariálása is sk történt:
volt egy sima, fehér színű szappanom és egy (nem általam) kézzel készült fahéjas szappanom is.
Mindkettőt lereszeltem külön-külön és elkészítettem folyékony szappanná (ami annyit jelent, hogy vízzel és mosószódával összekevertem, kicsit melegítettem a rezsón, hogy jól elegyedjenek, és miután kihűltek jött a többi) majd a kinyomós tartóba tettem: először a simát, utána a fahéjasat ami barna színű. Kész is. Persze rázkódáskor elegyedik jobban a két réteg, de ha jobban játszunk azzal, hogy az egyik oldat kevésbé legyen híg, mint a másik, akkor még jobb eredménnyel maradnak rétegesek (csak majd max használat előtt plusz vízzel kell higítani)



Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...