péntek, február 22, 2013

Gyerekjáték-ajándék sk II. : Ajándék egy kisfiúnak


Már a játékkonyhás bejegyzésben említettem idei egyik fogadalmamat, miszerint a gyerekek ajándékai az ünnepekre sk készített lesz. Elsősorban saját lányaim ajándékai a célok kivitelezés gyanánt, de amennyiben összejön kiterjed ez a terv a szélesebb családra is. Ezért is készült unokatesónak részben sk készített ajándék a névnapjára. 



Lévén fiúról szó, gondoltam, egy barkácsövtáska a szerszámokkal jó ötlet lesz -szerencsére örült is neki az ünnepelt. A szerszámokat vettem, de a táskát sk varrtam hozzá.


A szerszámokat ki kellett vennem a csomagolásukból, hogy rámérjem a leendő övtáskára, de maga a varrás nagyon könnyű, kezdőknek is ajánlott (én is az vagyok).

A szerszámokat az anyagra fektetve bejelöltem ceruzával a leendő varrásvonalakat, emellett csak a csatot kellett a táskára varrnom.



A szerszámtartó teljesen feltekerhető, mintha csak textil krétatartó lenne, így akár könnyen magunkkal is vihető útközbenre.





Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...