kedd, február 05, 2013

Csak1tipp: CD, DVD tisztítása a Pinterest szerint


Sok remek ötlet található szinte bármilyen témában a Pinteresten, de azért párszor -mint az interneten található egyéb infók kapcsán is- felmerül az emberben: vajon tényleg működik?

Jártam már úgy, hogy valami nem sikerült nekem, amit Pinteresten láttam, olvastam, és van, amik meg működtek és nagyon hálás vagyok értük.
Hátha segít valakinek, ha leírok egy szerintem nagyon fontos beválós dolgot -kisgyerekes családokban különösen hasznosat.



A gyerekek szeretik a szép csillogó CD avagy DVD lemezeket, de ezek igen sérülékenyek és a leggondosabb óvatosság mellett is előfordulhat, hogy megkaparintja a gyermek és karcossá teszi. Ilyenkor ne dobd ki azonnal, hiperszuper bolti tisztító sem kell feltétlenül, csak bútorápoló spré!

A Pinteresten több ötletet is találtam a házi karcmentesítésre, többet ki is próbáltam, és ami bevált, az a fenti tipp volt. Ami nem vált be, illetve a viszonylag nagyobb karcok esetében hatástalan volt, az a banános (akár a banán belsejével akár héjának belső felével történő), és a fogkrémes megoldások.

Volt még itthon Pronto és az ezzel való kezelése újra lejátszhatóvá varázsolt egy olyan DVD-t ami már kb egy éve nem működött a sok karc miatt. Szóval valóban csodát tett és a takarítás miatt úgyis általában van itthon ilyen spré- ajánlom ezt a verziót mert működik!

A prontos ötlet igen egyszerű: ráfújjuk a CD/DVD felületére, egy puha, száraz, tiszta ronggyal szétterítjük a felületen a habos folyadékot, majd folyó hideg víz alatt lemossuk, végül óvatosan egy szintén száraz, tiszta, puha ronggyal szárazra töröljük. 




Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...