csütörtök, január 24, 2013

Sk rajztanítós füzet

Még karácsonyi ajándék volt, csak nem jutottam el a megmutatásáig. Sk készítettem egy rajztanítós kisfüzetet legnagyobbik lányomnak -még magam is fűztem a füzetet, így teljesen sk lett, ettől függetlenül örült neki nagyon :) (vagy pont ezért ;) )




Az ötlet egyszerű: már régen kinéztem pár könyvet, amikben rajzolni tanítják a gyermeket (felnőttet), azaz előre lerajzoltan mutatják a lépéseket ahogyan kreálhatunk egy-egy alakot, állatot, stb. Sok gyermekújságban is van egy-egy rajztanítós oldal -ami nagy siker volt a gyereknél. 
A könyvet ugyan nem tudtuk megvenni, de találtam az interneten rengeteg ötletet, azaz rajztanítást az alábbi linkeken:

http://www.drawinghowtodraw.com/
http://www.howtodrawit.com/

Innen mazsoláztam pár számomra is lemásolható és a gyermek által is kedvelt figurát, állatot. Fogtam sima A4-es papírokat és oda rajzoltam le mindig 6 lépésre egyszerűsítve a teendőket -ill. rajzolandókat-, amiket a gyermek a félbehajtott lap másik oldalára lemásolhat, így megalkotva a lerajzolni kívánt dolgot.

Nagyon örült neki, rögtön neki is állt és nagyon hamar végzett az összessel :) Most már újabb rajzolandókat követel, én meg idővel igyekszem teljesíteni is -a fenti két linken bőven akad még ötlet.





Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...