szombat, december 22, 2012

3+1 tipp az utolsó utáni pillanatra Karácsonyra


1.) Tipp:
Gyorsajándék a kisebbeknek
-Kimaradt egy kistesó vagy kisgyermek? 
Vastagabb féle étkezési alátétet vágjunk formára, papírlyukasztóval lyukasztgassuk körbe és egy szebb cipőfűzőt belefűzve kész az egyszerű apróság számára.

2.) Tipp:
Gyorsajándék 2: Csillagkedvelőknek
Lehet kicsi vagy nagyobb gyermek, ennek az ajándéknak örülhet
Könnyű és gyors elkészíteni, alapanyag akadhat otthon és remek ötlet. Tipp a Gyereketető blogról.


3.) Tipp:
Gyorsajándék 3.: Vár -nem csak fiúknak
Eredetileg ajándékba készítettem a várat, de a lányaim úgy elirigyelték, hogy nekik is készítettem egyet.
Az alapanyag egy nagyobbacska doboz (ilyet használtam), majd ezt formára vágjuk -meghagyhatjuk a fedelet és akkor játéktároló is egyben, de le is vághatjuk
Kiegészíthetjük -ha nem lenne otthon- kis katonafigurákkal is
Kivágásról, egyebekről sokfele a neten találhattok információt és leírást is.


+1.) Tipp:
Hajcsatok az ünnepre
Minap az egyik áruházban láttam vásárláskor nagyon szép karácsonyi mintájú hajcsatokat és arra gondoltam, ilyet én is tudnék készíteni. Könnyített a dolgon, hogy volt itthon pár karácsonyi papírdísz egy ajándékkísérőről, így ezeket ragasztottam fel ragasztópisztollyal a már szintén meglévő csatokra.
Egyszerű, gyorsan elkészíthető ötlet




Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...