csütörtök, november 15, 2012

DIY: Cipővédő gyermekméretben

Biztos más is járt úgy, hogy olyan helyre ment már járni tudó gyermekével, ahol le kellett venni a cipőt -ha ez egy játszóház vagy hasonló, nincs gond, de például, ha a tesóért megyünk az oviba, ahol jobb esetben csak 5-10 percre kellene levenni a cipőt, akkor már gond adódhat. Nem könnyű leszedni majd rövid idővel visszatenni a gyerekre a cipőt, könnyebb sokszor, ha rárakhatnánk cipővédőt, viszont boltban ekkora méretűt tudtommal nem lehet kapni.
Nem nagyon tudok varrni sajnos, alapszinten megy: kb egyenesen és sima anyagot, de ezt a cipővédőt még én is meg tudtam csinálni. Egyáltalán nem bonyolult.

Kell egy vízhatlan (PUL) anyag. Kék-sárga bútorboltban is kapható, de másutt is az interneten például.
Kell a méret: nézzük meg a gyermek legnagyobb (!) cipőjének talpát, mekkora és erre is hagyjunk rá  a varrás és a könnyebb használhatóság miatt.
Majd vegyük a pul anyagunkat és téglalap formában vágjuk ki a kívánt méretet duplán természetesen.
A gumit könnyű bevarrni: simán visszahajtottam az anyagot, körbeöltöttem a géppel, majd ebbe húztam bele biztosítótűvel a gumit ami jelen esetben sima gatyagumi. Megcsomóztam, ill varrtam és kész is.



"Nagyszerű" cipővédőm egy teletábin demonstrációképpen:
És ennyire kicsire hajtogatható, tehát elfér a zsebemben mikor megyünk a tesóért az oviba.

Nem a spanyolviasz természetesen, de többen is kérdezték, hogy csináltam, ezért gondoltam, hátha segítség lehet másnak is. 




Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...