csütörtök, november 29, 2012

Adventi naptár alias Ikea hack

Alább bemutatandó naptárunkat egy, az Ikeában kapható egyszerű kis fiókos tárolóból valósítottam meg. Nem nagy dolog, bárki elkészítheti -biztos vagyok benne, hogy 6 éves lányomnak is ment volna- de maga az ötlet nem biztos, hogy kézenfekvő, ezért mutatom be itt. 

(amúgy már évek óta terveztem, hogy egyszer majd elkészítem ezt az adventi naptárat, idén végre sikerült :) )



Hozzá kell tennem, hogy nálunk eleve több ilyen fiókos elem lapult adventtől függetlenül, így a meglévőkből kellett ideiglenesen (kicsit több, mint 24 napra) elpakolnom -és Karácsony után vissza is pakolhatok mindegyikbe: a dobozok megfordításával a játékos, sima színezett felület kerül előtérbe és elég lesz a felszámozott és karácsonyi csomagolópapírral bevont oldalt jövő Advent előtt elővenni.

Amire szükséged lesz:

  • 6 db mini fiókos szekrény 
  • karácsonyi mintájú csomagolópapír -tetszőleges számú, attól függ, mennyire szeretnéd színessé tenni a naptáradat: egy rolni is elég, de lehet eklektikus is. Jelen esetben kétféle papírt használtam, plusz egyet a számokhoz de ezeket rá is lehet írni a felragasztott papírra
  • olló
  • ragasztó (stift)
Simán ráragasztjuk a méretre vágott csomagolópapírt a kis fiókok egy-egy oldalára, majd erre a számokat és készen is vagyunk! Egyszerű :)





Hasonló elvű naptárat el tudok képzelni még azokból az egymásra rakható fedeles dobozokból és akinek nagyobb szabad falterülete van a lakásában, ott fali zsebes tárolóból is akár.



Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...