péntek, október 19, 2012

DIY: Foglalkoztató kisiskolásoknak

Biztos más szülő is ismeri a helyzetet amikor a kisiskolás gyermek foglalkoztató füzetért/újságért nyaggat -ezek hasznos kiadványok, okosítják is a gyermeket amellett, hogy lekötik és szívesen oldja meg a feladatokat, de beszerezni elég példányt nem könnyű az anyagi vonzata miatt... Egy-egy füzetke ezres körül áll árban, és van, hogy nemcsak egy nap, de egy óra sem telik el és minden feladatot megold a gyermek (-ami amúgy remek dolog). Minap egy délelőtt (pár óra) alatt készítettem egy házi verziót: vettem egy sima A5-ös füzetet, pár tollat (filcet) és ötletet amiket ilyen foglalkoztatókban láttam vagy az ovis, iskolai feladatokban. Megírtam, nem volt nehéz és nagy volt az öröm :) Persze ezt is hamar kivégezte, de fogok még ilyet készíteni, mert sokkal költséghatékonyabb, mint a bolti verziók.

Ide felraktam a füzet fotóit, akár kinyomtatni akár ugyanezt leírni könnyű és jó elfoglaltság egy kisiskolásnak (olyan gyermekeknek ajánlom, akik tudnak már olvasni és számolni)




Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...