szombat, szeptember 08, 2012

Sk hálózsák meglévő anyagokból


Hasznos a hálózsák a gyermeknek: nem tudja lerúgni mint a takarót és igy nem is fázik meg. Venni nem olcsó és fontos a méret: ha túl nagy, az sem jó és hamar kinövi a gyerek... Varrni viszont nem nehéz!

Első próbálkozásom egy nagyon alap verzió volt: sok plédünk volt, ebből varrtam zsákot először csak deréktól lévőt majd kitoldottam egy mellénnyel és az lett a hálózsák teteje.

Ez praktikus gyorsmegoldás volt, lévén nem rendelkeztem szabásmintával és nem volt hálózsákjuk. Hasznos akkor is, ha sok a felesleges pléd, és van szintén felesleges mellényük is. Nálunk ez adott volt, igy jobban jártunk, mintha új anyagokat vettem volna. Nem lesz szépségdijas az alkotásom, de bevált és praktikus igy mindenképpen jó, hogy megvarrtam.
Print

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon ötletes megoldás. Nálam is a praktikum az első, főként, hogy éjszaka rajtunk kívül senki sem látja a kicsiket, úgyhogy édes mindegy, hogy miben alszanak. A fő, hogy ne fázzanak meg! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...